4 Haziran 2013 Salı

Sitemizdeki çalışmalar halen devam etmektedir. En kısa zamanda bütün özellikleriyle yayına girecektir. Öneri ve yönlendirmelerinize açığız:)


Yapılması planlananlar:

-Sag taraftaki yemek tarifleri linklerini çoğaltmak
-Pasta/Tatlı sitelerine ayrı sayfa açmak
-Site tanıtımları ve bazı sitelerden tarif yayınlamak

Üye olup yorumlarınızla destek verirseniz çok mutlu oluruz..

Bu siteye destek vererek birçok yemek sitesinin linkinin olduğu bir platformda site isminizin yayınlanmasını sağlamış olacaksınız...

Teşekkürler:)

23 yorum:

  1. Degisik ve güzel bir calisma olmus,
    ellerine saglik,
    selamlar, basarilar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk Yorumumuz sizden geldi.
      Pek kıymetli, teşekkür ederiz:)

      Sil
  2. Hayırlı olsun.Güzel bir işe imza atmışsınız.İlginiz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada sormak istediğim ve sormayı unuttuğum bir şey var.bloğunuzu destek olmak amaçlı izlemeye aldım.Peki siz eklediğiniz her siteyi izlemeye alıyor musunuz?Beni eklemişsiniz ama ben sizi izleyici listemde göremedim.

      Sil
    2. Aslında bu listeyi hazırlarken niyetim listedeki herkesi izlemekti ama bununla başa çıkamadım. Yani çok fazla site var. Nasıl yapsam diye düşünüyordum ve daha dün beni izleyen herkesi izlemeye karar verdim. En kısa zamanda konuyla ilgileneceğim inşallah...

      Sil
  3. Bu listede olmak beni cok mutlu etti....Tesekkür ederim....Berlinden sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yayın hayatınızda basarılar diliyorum :) listede adımı görmek isterim.. kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi ziyaret etmek istedim ama google profilinizde linkinizi göremedim?

      Sil
  5. Bende burada yer almis olmaktan dolayi cok mutlu oldum. Nice birlikte güzel paylasimlara diyelim o zaman, sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Bu çalışmanın içinde olmak beni çok mutlu etti, kolaylıklar diliyorum, sevgiler ve teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. beni de listeye eklemenize çok sevindim. Sanırım yeni açıldı hayırlı olsun... bende sizi takipteyim.

    YanıtlaSil
  8. ziyaret ve yorumunuz için teşekkürler....blogumu kayıtlarınızda bulamadım umarım hazırlık aşamasından sonra gözükür....kolay gelsinnn
    ankaradan sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ziyaretleri bu siteden yaptım. Listede isminiz var, annebal olarak....
      Sevgiler..

      Sil
    2. çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  9. Bu listede bende olmak isterim,kolylıklar,başarılar diliiyorum..sevgiler..www.nurlumutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. burada,kıymetli bloggerlar ile bir arada olmak ne hoş...teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil